tirsdag den 8. februar 2011

Tag del i debatten om ledelse

Bestyrelsen i Dansk Selskab for ledelse i sundhedsvæsenet har besluttet at oprette en blog. Her er alle med interesse for ledelse i sundhedsvæsenet velkomne til at give deres besyv med og indsende indlæg. Inspirationen kommer ikke mindst fra bloggen "Running a Hospital", hvor Paul Levy dagligt giver sin mening om et aktuelt emne i relation til ledelse, hospitalsdrift og sundhedsfaglig udvikling. Bestyrelsen for DSS tager ansvaret for at bloggen er aktiv og at der sker løbende aktiviteter som gør at DU vil komme forbi om ikke dagligt så ihvertfald jævnligt for at læse de spændende kommentarer til hverdagens ledelsesmæssigt problemer og de tanker vi gør os på lige nøjagtig det tidspunkt. Synspunkterne er vores egne og er ikke udtryk for en samlet bestyrelses holdning, vi ønsker kant på indlæggene men vi ønsker ikke indlæg som er rettet mod enkeltpersoner, bestemte politisk partier o. lign og dem vil vi forbeholde os retten til at fjerne. Dette betyder naturligvis ikke at vi ikke vil kommentere den daglige debat og tage fat i de ting vi er enige og uenige i - men tonen vil være sober og vores opfordring til alle er at bruge anledningen til at dele viden og dele de positive tanker, ideer og indfald og ikke bruge bloggen til at få afløb for surhed og raseri over hverdagens små tildragelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar